När gav du senast dina medarbetare feedback?
Är du duktig på att ge dina medarbetare feedback? Om ja – härligt! Om nej – du är nog inte ensam. Att ge feedback blir nog lätt den där punkten på prioriteringslistan som hamnar längre […]
Read More →
Är du duktig på att ge dina medarbetare feedback? Om ja – härligt! Om nej – du är nog inte ensam. Att ge feedback blir nog lätt den där punkten på prioriteringslistan som hamnar längre […]
Tjuriga och missnöjda kunder är nog det sista du vill möta en regnig måndag morgon. Eller, ja, egentligen vilket dag och tid i veckan som helst. Och även om du jobbar stenhårt för att undvika […]
Minns du nyårslöftena vi gav dig för 2018? Inte ett enda dåligt kundmöte till? Vi hoppas att det gått fantastiskt och att du är redo för ett nytt löfte inför 2019! I år ska du […]
Vi är nu inne i slutspurten i julhandeln! Trenden för 2018 visar än en gång att svenskarnas julkonsumtion ökar, och att de digitala köpen ökar än mer. Vilka är det som driver julhandeln bland konsumenterna […]
Tänk på dina senaste kundmöten, kan du hitta några gemensamma nämnare i ditt beteende? Om du kan det kan du också identifiera din egna säljstil! Att hitta din säljstil kan hjälpa dig att bli en […]
Det är dags för oss att presentera vår andra intervju! Denna gång har vi snackat kundservice och utmaningar med Jens Bertilzon på Ica Kvantum Höllviken. Välkommen till en inblick bakom kulisserna! Vi börjar med […]
Motiverade medarbetare skapar inte bara god stämning, de skapar också goda resultat. Nu när vi går in i den mörkare årstiden av året behöver vi alla ha en extra motivationsboost. Hur kan du motivera dina […]
Under hösten har vi haft nöjet att intervjua två riktigt duktiga handlare om deras syn på kundbemötande och service. Först ut har vi Mikael Gadd, VD på Ica Maxi Haninge som vi har nöjet att […]
Hur duktig är du på att tänka som en lagspelare på jobbet? Att kunna jobba med olika typer av människor är ett otroligt viktigt karaktärsdrag när man arbetar i team. Men ofta hamnar fokus på […]
Möter du kunder som fortfarande tror att din högsta prio som säljare är att manipulera till ökade köp? Ja, för vissa kunder kan det vara så, och de har dessvärre bara upplevt dåliga säljare. Hur […]
Boosta HK
Skeppsbron 28
Gamla Stan
111 30 Stockholm
Boosta ÅRE
Kurortsvägen 20 B
837 52 Åre
Emil: 0707-60 59 69
emil@boostamat.se
Björn: 0707-13 24 21
bjorn@boostamat.se